It is time.

"There was a Time" Men det tiden är inte nu, nu är tid för ett återerövrande av bloggen och nyskapande av ett mästerverk(?). Eller typ något i den stilen i alla fall. Man vet aldrig var detta kommer att leda, ni vet inte, jag har ingen jävla aning, inte ens Gud kan förutse vad som här kommer att skrivas. Som vanligt har jag noll koll på vad jag ska skriva härefter. Inte en susning, ingen aning, hissen har snattan mellan markplan och våning ett.
Det känns dock som mycket av min kreativitet har runnit ur mig. Och än en gång får vi skyla på en tjej...

Till att börja med kan vi kanske nämna att jag har en bombsäker affärside! Och nej, det handlar inte om att sälja bombsäkra väskor och hattar i grönt och lila. Nej, idén är den: Har inte ni också tröttnat på att blåsa balonger varje gång det är kalas på gång? Vad sägs om FÄRDIGUPPBLÅSTA BLLONGER!? Vem skulle inte köpa sånna!!? Kanske inte alla, men många.

MANANANANNANA!!!! hÄR ÄR JAG!! Varför finns CAPSLOCK OM DET INTE ÄR MENINGEN ATT MAN SKA ANVÄNDA DEN STUP I KVARTEN?! På tal om kvart, så är uttrycket "kvarta" eett uttryck som används alldeles för lite i våran moderna värld.
Ett annat uttryck som gjorde lilla Belnida förvirrad häromdan var när jag sa "Ska bara gå och slå en sjua." Hon kollade snett på mig och sa, "Men här finns ingen sjua?" Linus drog en på sitt mellangärde och sen ytterligare ett pek i riktingng mot toaletten. Ett häpet uttryck flög över Belindas ansikte. Linus slår sig för pannan och säger,
"Jag ska slå en drill, Kasta vatten, Pudra näsan, Vattna gräset, odla äpplen, bomba Iraq, heja på kamphundar, PISSA!!" Belinda ser förvånad ut och säger, "Okeeeej." Hon är så fin hon, så blond och blåögd som bara hon kan vara... HEJ BELINDA! och alla andra så ni inte blir arga.

I övrigt så flyter det bra! Men snart är det väll så satans kallt ute så att inget flyter längere. Antingen fryser man fast i isen/vintern eller så glider man igenom den. Ska försöka med det senare alternativet. Mycket behagligare att åka pulka än att vara pulkabacken själv...

To be continued

Kommentarer
Postat av: Wester

Jaa du Linus, det börjar bli snålt med inläggen eller va? Hur är det annars? :)

2010-11-15 @ 15:01:41
Postat av: Linus

Jag ber här högvärdigast om ursäkt för denna ofantligt katastrofalt dåliga aktivitet i detta ordbajsande forum. Skyller allt på en tjej, och ett jobb... Förlåt mig och överge inte denna blogg för den dåliga aktiviteten! Jag skall genast börja författa ett nytt inlägg med diverse skit genast!

2010-11-15 @ 16:16:34
URL: http://linusolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0