GASEN SITTER TILL HÖGER

Ett återkommande inslag i dagens samhälle är alla dessa fruktansvärt långsamma tanterna(?). JAG BLIR SJÄLVMORDSBENÄGEN.
Det borde införas ett obligatoriskt farttest på tanter över 55 snurrsläng(jordevarv). Och då är det fan ingen fartkamera jag snackar om, utan en arg jävla tjugoåring som ska sitta i passagerarsätet och gorma åt dom att följa hastighetsbegränsningen och öka på 10-20km/h och inte dra ifrån 20-40!! Klarar dom stressen av en ivrigt skrikande och gestikulerande hashhög halvbäver med tandställning i sätet bredvid får dom behålla körkortet ytterligare fyra månader.
På detta ämnet hittade jag en trevliga hemsidan. Så istället för att sno några bilder därifrån, länkar jag den istället: http://www.zazzle.se/slow+bildekaler

Nu när jag har fått rage'a färdigt tycker jag vi tar varandra i händerna och mediterar en stund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0