"Det hände en grej"

Fan asså...
Jag förlorade spelet
Kylskop
Jag har tappat bort det
Lost it
The GAME MUTHER FUCKER
Blast
Göran vet du vad?
osv.

Dessa kostar meningar betyder att man har förlorat the game. Vilket jag då just gjort. Och så ärven du.
För att fittas med allt och alla så gjorde jag den här söta bilden och spammande ut på vänners Walls på FaceBook:

Credds till Nico som är där på bilden. Ja alltså, han är snubben till vänster med glaset. Men kan lätt förväxlas med apan till höger. Finns många likheter. Men det här är inte meningen att bli ett "Lika som bär" inlägg, så käften nu! Kul med partypics där han är så... söt(?), eller i alla fall sydamerikan... Den fan.



































Tack för uppmärksamheten och gonatt!

Kommentarer
Postat av: Kevo

HAHAHAHhahaha, nico! :D

2010-12-11 @ 10:34:19
URL: http://kevoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0