Minecraftblogg, från och med NU

REBUILD REBUILD! Dags att återerövra skiten, REVOLUTION!
Revolutionärsidan vann och utropar härmed denna skit till Das Minecraft Blogg of Doom!

För att kort introducera eder till Minecraft, även kallat MC, så består spelet av block. Vafan, googla skiten eller se följande bilder och eventuella videoklipp så fattar ni dealen.

Mestadels spelar jag på olol.ax som drivs och ägs av Göran R.

Så nu får vi se hur många som bryr sig om detta, eller om det blir som mitt första inlägg i bloggvärlden, vilket finns att läsa på just denna blogg, "Blogg som ingen läser". Då handlade det om att ordbajsa och skriva av sig alla randomiteter som rörde sig i skallen. Nu har jag överfört detta till 16-bitars spel istället för ord. Hoppas någon orkar kolla.

Jag ska här publicera Före, Under Construction, och Efter bilder och kanske några filmer.

Vill någon av er som läser ha tillgång till servern olol.ax så är det bara att kontakta mig eller Göran R himself så fixar vi in er i White-list'en. Vill ni se vad som finns på servern just nu kan ni klicka HÄR så får ni upp en karta över servern. vill ni se allt från ett flygfotoperspektiv klickar ni på den gröna kuben som visas då ni drar musen över den vänstra kanten på kartan.

Dåså! Några invigningsbilder över vad jag och andra serveranvändare byggt på servern hittills. I kronologisk ordning och med lite bildtext till varje bild.
ELLER SÅ INTE! För tydligen går det inte att ladda upp bilder för tillfället, så det får jag ta och göra en annan dag/natt.

Kommer inom kort.
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0