Still going strong!



I fredags hade denna zombie (levande död) blogg 11 (elva(XI)) fucking(knullande(förhoppningsvis inte så bokstavligt)) besökare! Hur fan gick det till nu igen?
Om det är så att det är någon, en enda till och med, som vill ha några nya inlägg då och då så får ni ta och ge mig ämnen och idéer att skriva om. Jag klarar nog egentligen att hitta på skit själv. Men för att jag ska orka ta mig tid till det så får ni ta och jobba lite också! ;) skriv en kommentar, på FB eller på min MSN/hotmail, [email protected]

Nu blev jag lite sugen på att ord vomitera! Men icke! Jag vägrar tills jag får minst en ide av någon där ute!!
Så ha det så jävla bra då. Visa att ni bryr er! Och att Etiopien har betydelse för er! Och då behöver det inte vara Etiopier det handlar om, utan snarare kaffet och jordnötterna dom producerar. Jag hatar kaffe...
NEJ!! Jag skulle ju inte!! Nåja, lite skit skadar ju inte.
hejsvejs! Ni har fått era order, VÄRKSTÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0